kerstversiering-logo-what-a-wonderful-christmas

Waar kunnen we je mee helpen?

Zoek je bepaalde kerstversiering? Ben je benieuwd wanneer je je bestelling in huis hebt? Of wil je iets retourneren?

Op deze pagina kun je de antwoorden op de meest gestelde vragen teruglezen.

Veelgestelde vragen

Ik zoek product X. Verkopen jullie dit?

Zoek je iets en kun je het niet vinden? Neem even contact met ons op, dan kijken we met je mee! Misschien verkopen we het al en anders gaan we graag voor je op zoek bij onze leveranciers!

Hoe weet ik of een product nog op voorraad is?

Als je een product aan klikt, staat er bij het product of het nog op voorraad is. Is een product niet meer op voorraad of wil je er meer bestellen dan wij op voorraad hebben? Geen probleem! Als onze leveranciers het product nog op voorraad heeft, bestellen we graag voor je na. De levertijd kan dan wel iets langer zijn.

Het product wat ik wil kopen is uitverkocht. Kunnen jullie het voor me bestellen?

Dat ligt er aan of het product nog op voorraad is bij onze leverancier. Neem vooral even contact met ons op, dan kijken we het voor je na! De levertijd van je bestelling kan dan wel wat langer zijn.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invullen?

Een kortingscode kun je invullen op de winkelmandpagina of op de afrekenpagina.

Kun je mijn pakketje inpakken als cadeau?

Jazeker! Mits het product niet te groot is om in te pakken. Wil je dat we je product inpakken als cadeau? Geef dat dan even aan bij de opmerkingen tijdens het bestelproces. Deze service is helemaal gratis!

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen via iDEAL, creditcard, Mister Cash, SOFORT Banking, PayPal, Belfius, KBC/CBC en Klarna. Alle betalingen worden geregeld via Stichting Mollie Payments.

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker! Dit kan met de betaalmethode ‘Klarna’.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

In Nederland zijn de verzendkosten €1,99 voor enveloppost, €3,45 voor pakketjes die door de brievenbus passen en €4,95 voor pakketten die te groot zijn voor de brievenbus. Bestellingen vanaf €50 verzenden wij gratis!

Wat zijn de verzendkosten naar België?

In België zijn de verzendkosten €2,99 voor enveloppost en €5,95 voor pakketpost. Bestellingen vanaf €50 verzenden wij gratis!

Wat zijn de verzendkosten naar Duitsland?

In Duitsland zijn de verzendkosten standaard €5,95. Bestellingen vanaf €50 verzenden wij gratis!

Wat zijn de verzendkosten naar landen in de rest van Europa?

De verzendkosten voor de rest van de wereld kun je zien in de winkelmand. Als je daar je postcode en land invoert, dan krijg je de verzendkosten te zien.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 15.00 uur besteld = morgen in huis (NL & BE)

Als je je bestelling op een werkdag voor 15.00 uur plaatst, dan verzenden we je bestelling nog dezelfde dag, met uitzondering van bestellingen met producten in de pre-order. Weekend- en feestdagen zijn hiervan uitgezonderd. Bestellingen worden verzonden via het PostNL netwerk. PostNL bezorgt pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij PostNL helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Bestellingen met gepersonaliseerde producten

Heb je een bestelling geplaatst met gepersonaliseerd product? Dan staat de levertijd van je bestelling bij het desbetreffende product. Als wij alle producten van je bestelling binnen hebben, versturen we de complete bestelling. Je krijgt dan een mail met een Track & Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen.

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling goed ontvangen hebben?

Als je een bestelling geplaatst hebt, krijg je automatisch een mailtje met een bevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan ook even in je spam of neem contact met ons op.

Wat is de levertijd?

Voor 15.00 uur besteld = morgen in huis (NL & BE)

Als je je bestelling op een werkdag voor 15.00 uur plaatst, dan verzenden we je bestelling nog dezelfde dag, met uitzondering van bestellingen met producten in de pre-order. Weekend- en feestdagen zijn hiervan uitgezonderd. Bestellingen worden verzonden via het PostNL netwerk. PostNL bezorgt pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij PostNL helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Bestellingen met gepersonaliseerde producten

Heb je een bestelling geplaatst met gepersonaliseerd product? Dan staat de levertijd van je bestelling bij het desbetreffende product. Als wij alle producten van je bestelling binnen hebben, versturen we de complete bestelling. Je krijgt dan een mail met een Track & Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen.

Door welk bedrijf wordt mijn pakketje bezorgd?

Bestellingen worden (via MyParcel) verzonden via het PostNL netwerk. PostNL bezorgt pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij PostNL helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk! Dat kun je doen door op de afrekenpagina het hokje ‘verzenden naar een ander adres’ aan te vinken en vervolgens het desbetreffende adres in te vullen.

Waar kan ik de bestelstatus zien?

De status van je bestelling kun je zien op je accountpagina. Je krijgt ook automatisch een mailtje met een Track & Trace code, zodat je jouw pakketje kunt volgen. Heb je nog geen mailtje ontvangen? Kijk dan ook even in je spam.

Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren en vervolgens een briefje door je bus gooien met meer informatie. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, brengt de koerier het naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Daar kun je het pakket afhalen vanaf de volgende werkdag tot één week daarna met de barcode en je legitimatie.

Ik denk dat mijn pakketje kwijt is. Wat nu?

Wat vervelend! Wij hebben vertragingen bij PostNL helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen. Denk je dat je pakketje kwijt is? Neem vooral even contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!

Wanneer kan ik mijn pakketje retourneren?

Gratis retourneren geldt alleen voor bestellingen die binnen Nederland verzonden zijn. Je kunt het artikel binnen 14 dagen retourneren (het zichttermijn start de dag na het ontvangst van je bestelling). Je kunt artikelen alleen retourneren wanneer ze ongeopend zijn. Stuur de producten altijd goed ingepakt terug in de originele verpakking en met daarin de originele pakbon (en bij voorkeur ook het retourformulier). Gepersonaliseerde producten mogen niet geretourneerd worden.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren binnen Nederland is gratis. Voor België geldt een eigen bijdrage van €4,95 voor het retour sturen van producten. Buiten Nederland en België is retourneren voor eigen rekening.

Hoe werkt retourneren binnen Nederland?

Retourneren binnen Nederland is heel gemakkelijk:

1) Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren.

2) Wij sturen je een verzendlabel via de mail. Print dit verzendlabel uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).

Let op: schrijf niet zelf het adres op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel, anders rekent PostNL kosten voor de retourzending.

3) Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt bij jou in de buurt. Het pakketje wordt gratis verzonden. Bewaar het bewijs van verzending.

4) Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoed.

Hoe werkt retourneren vanuit België?

Een pakket retour sturen naar Nederland is voor een particulier helaas best prijzig. Daarom bieden we Belgische klanten de mogelijkheid aan om hun pakket te retourneren met een ERS retourlabel (Europese Retour Service). Met dit label worden de retourkosten verdeeld tussen jou en ons. Op deze manier kost het retourneren je nog maar €4,95. (De prijs van zelf een pakketje naar Nederland sturen ligt vaak boven de €12.)

1) Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren.

2) Wij maken een ERS retourlabel voor je aan.

3) Betaal het ERS retourlabel (je krijgt via de mail instructies en kunt betalen met Mister Cash of creditcard), print het label uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).

4) Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde bpost punt. Bewaar het bewijs van verzending.

5) Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoed.

Hoe werkt retourneren vanuit de rest van de wereld?

Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren. Retourneren buiten Nederland en België is voor eigen rekening. Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoed.

Welk bedrag krijg ik terug?

Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt. Mocht je door de retour op een aankoopbedrag onder de gratis verzending (€50) uitkomen, dan brengen wij de verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

Voorbeeld Nederland:

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €4,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €34,95). Je besluit je hele bestelling retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten (€34,95) teruggestort op je rekening.

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €4,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €34,95). Je besluit een product van €20 retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€4,95) worden niet vergoed.

– Je hebt voor €80 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. Je besluit voor €40 producten terug te sturen. Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €40, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €4,95) terug.

Voorbeeld België:

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €5,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €35,95). Je besluit je hele bestelling retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten (€35,95) teruggestort op je rekening. De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €5,95 (via een ERS retourlabel).

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €5,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €35,95). Je besluit een product van €20 retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€5,95) worden niet vergoed. De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €5,95 (via een ERS retourlabel).

– Je hebt voor €80 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. Je besluit voor €40 producten terug te sturen. Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €40, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €5,95) terug. De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €5,95 (via een ERS retourlabel).

Waar kan ik mijn retour-pakketje naartoe brengen?

Je kunt je retour-pakketje afleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt (Nederland) of het dichtstbijzijnde bpost punt (België) bij jou in de buurt. LET OP: als je je (brievenbus-)pakket wilt retourneren schrijf dan het adres niet zelf op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel, anders rekent PostNL kosten voor de retourzending.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Wanneer we je retour-pakket in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden (zie ‘Wanneer kan ik mijn pakketje retourneren?’), storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Hoeveel punten krijg ik?

Voor elke €5 die je uitgeeft, krijg je 1 spaarpunt.

Hoeveel zijn mijn punten waard?

Elke 5 punten zijn €1,00 waard. Elke 10 punten zijn €2,00 waard. Elke 15 punten zijn €3,00 waard. Etc.

Hoe wissel ik mijn punten in?

Je punten inwisselen kan heel gemakkelijk in de winkelmand. Bovenaan de winkelmand zie je hoeveel punten je in kunt wisselen en welke korting je dan ontvangt. Klik op korting toevoegen. Vul nu in hoeveel punten je in wilt wisselen voor korting. Klik daarna op enter. Je punten zijn nu ingewisseld tegen korting en het kortingsbedrag is van je bestelling afgehaald. Onder ‘winkelmand totalen’ kun je de korting weer verwijderen als je je punten toch niet in wilt wisselen.

Hoe lang zijn mijn punten inwisselbaar?

Je punten verlopen nooit en zijn oneindig inwisselbaar.

Moet ik al mijn punten in één keer inwisselen?

Nee, hoor! In de winkelmand kun je zelf aangeven hoeveel punten je in wilt wisselen.

Kan ik mijn spaarpunten combineren met een kortingscode?

Ja, dat kan!

Behoud ik mijn spaarpunten als ik mijn bestelling retourneer?

Nee, de spaarpunten die je verdiend hebt met de producten die je geretourneerd hebt, zullen afgetrokken worden van je puntenaantal.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar mijn punten zijn niet bijgeschreven. Wat nu?

Je spaarpunten worden automatisch bijgeschreven als je bestelling door ons verwerkt is. Nog heel even geduld dus! Heb je je bestelling al binnen, maar zijn je punten nog steeds niet bijgeschreven? Neem dan even contact met ons op, dan kijken we het voor je na!

Kan ik mijn punten ook inwisselen voor contant geld?

Nee, je spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contant geld. Je kunt je spaarpunten alleen inwisselen tegen een korting op je volgende bestelling.

Kan ik mijn spaarpunten ook in een andere webshop van jullie gebruiken?

Helaas niet. Je spaarpunten zijn alleen inwisselbaar in de webshop waarin je ze ook verdiend hebt.

De producten in mijn pakket zijn beschadigd bezorgd. Wat nu?

Wij raden je aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen of gebreken. Is je pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!

Is je vraag nog niet beantwoord?